فراز رول
خانه / محصولات / لیبل کاغذی / پذیرش سفارش جهت چاپ لیبل a5

پذیرش سفارش جهت چاپ لیبل a5

پذیرش سفارش جهت چاپ لیبل a5 و تحویل آن در کوتاهترین زمان با قیمتی مناسب توسط سایت ما انجام میگیرد. سایز a5یکی از مناسب‌ترین سایزها برای چاپ لیبل های تبلیغاتیست.

چاپ لیبل a5

کاغذ a5

ابعاد کاغذهای سری Aدر بیشتر نقاط دنیا بصورت استاندارد و تعریف شده است و در ایران نیز از این استاندارد استفاده میشود.
A5 یکی از سایزهای پرکاربرد کاغذ در چاپ تراکت و کاغذهای تبلیغاتی در کشور ماست که اندازه آن نصف کاغذ a4 و ابعاد آن ۲۱۰ در ۱۴۸ میلیمتر است. این سایز فضای کافی برای توضیحات لازم را در اختیارتان میگذارد. انتخاب کاغذ با کیفیت و با ضخامت مناسب، نقش بسیار مهمی در کیفیت نهایی لیبل و تراکت دارد. سطح یکدست و یکنواخت کاغذ باعث پخش روان و یکدست جوهر شده و با ظاهر شفافی که دارد از محو یا کمرنگ شدن رنگ جوهر جلوگیری میکند.

چاپ لیبل a5

چاپ لیبل a5

چاپ لیبل یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین کارها برای معرفی برند و کسب و کار شماست. انتخاب مکانی مناسب برای چاپ لیبل کیفیت نهایی کار را برای شما تضمین و خیالتان را راحت میکند.
سفارش چاپ لیبل بصورت آنلاین یکی از جدیدترین و سریع ترین راه های ممکن برای چاپ محصولات درخواستی شماست. با خرید آنلاین هم در وقتتان صرفه جویی میکنید و هم میتوانید با کارشناسان مربوطه مشورت و بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ضمن میتوانید انواع مدل های لییل را در سایت مشاهده و مقایسه کنید. سایز a5یکی از پرکاربردترین سایزها برای چاپ تراکت است.

چاپ لیبل a5

پذیرش سفارش چاپ لیبل

چاپ لیبل این روزها بصورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. لیبل های ایرانی کیفیت بالایی نسبت به انواع خارجی آن دارد و از لحاظ قیمت بسیار مقرون بصرفه تر است.
سایت فروش ما یکی از سایت های تخصصی چاپ لیبل و تراکت است. سایت ما بطور مستقیم با چاپخانه در ارتباط بوده و با حذف واسطه های بین خریدار و فروشنده انواع لیبل را با نازل ترین قیمت چاپ میکند. لیبل سایز a5 یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین سایزهای چاپ لیبل است که در انواع طرح و مدل و پشت چسبدار و ساده قابل چاپ میباشد. فقط کافیست طرح و تیراژ مورد نظر خود را برای ما ارسال و در کوتاهترین مدت سفارش خود را تحویل بگیرید. اگر طرحی مد نظر ندارید هم طراحی را به ما بسپارید. این لیبل ها به دلیل سایز استاندار و تعریف شده ای که دارند، چاپ آنها در هر تعداد و در زمانی کوتاه امکان پذیر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید لیبل برچسب کاغذی

قیمت لیبل برچسب کاغذی منحصر به فرد

قیمت لیبل برچسب کاغذی در بازار تعیین شده است و اما برای دریافت قیمت این …