فراز رول
خانه / محصولات / لیبل بی رنگ و شفاف (شیشه ای) / قیمت چاپ لیبل شفاف ارزان در بازار

قیمت چاپ لیبل شفاف ارزان در بازار

چاپ لیبل شفاف ارزان قیمت در بازار توسط شرکت های مختلف تولید کننده انواع لیبل های شفاف در اندازه های مختلف صورت می گیرد. قیمت چاپ لیبل شفاف را نیز می توانید از این شرکت ها استعلام نمایید.

قیمت لیبل شفاف

لیبل شفاف تنها لیبلی می باشد که از دو طرف قابل دید می باشد و به این جهت زیبایی خاصی به محصول می بخشد. این لیبل بیشتر بر روی بطری ها، لوازم آرایشی بهداشتی و شیشه خودرو کاربرد دارد.

معرفی لیبل شفاف

لیبل ها در اصل یکی از روش های جدید تبلیغات غیر مستقیم بر روی محصولات است که تولیدکنندگان محصولات، برای معرفی محصول خود از آن ها بهره می برند.
این لیبل ها در مدل هایی مانند لیبل های شفاف که خواهان بسیاری دارد تولید و چاپ می شوند.
چاپ این لیبل ها در سایزهای گوناگون در تعداد بالا انجام می گیرد و تولیدکنندگان انواع محصولات می توانند با توجه به نوع نیاز خود نسبت به سفارش آن ها در انواع مختلف طرح و رنگ بندی اقدام کنند.

دلیل آنکه لیبل های شفاف بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند آن می باشد که داخل محصول از پشت آن ها قابل رویت بوده و درج مشخصات بر روی آن ها بسیار تمیزتر و خواناتر است.

خرید لیبل شفاف

فروش لیبل شیشه ای خام چگونه صورت می پذیرد؟

لیبل شیشه ای خام به دلیل اینکه از نوعی پلاستیک ساخته شده است از مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی برخوردار است و به همین دلیل یکی از انواع لیبل پرفروش به شمار می ‌آید.
شرکت های تولید کننده لیبل شیشه ای خام آن را در دو نوع رولی و شیت به فروش می رسانند. قالب رولی این لیبل از استانداردهای خاصی پیروی می کند و در قالب شیت نیز می توانید لیبل شیشه ای خام را در طرح ها، اشکال و سایزهای متفاوت خریداری نمود.
لیبل شیشه ای خام  را می توان در رنگ های مختلف و با انوع روکش سفارش داد.

قابلیت های خوب این لیبل شیشه ای باعث شده است که کاربری زیادی در صنعت داشته باشد مخصوصا قابلیت نمایش صفحه پشت و همچنین قابلیت چسباندن لیبل از پشت و جلو این محبوبیت را افزایش داده است.

فروش لیبل شیشه ای خام

مراکز مختلف چاپ لیبل شفاف ارزان قیمت

مراکز مختلفی در داخل کشور ایجاد شده که توانسته اند با بهره گیری از توان طراحان داخلی و همچنین دستگاه های به روز، انواع گوناگون لیبل ها مانند لیبل های شفاف و غیره را چاپ و روانه بازار فروش کنند.
این مراکز چاپ بهترین محصولات را در کیفیت های مختلف با توجه به نیاز بازار، تولید کرده و جهت استفاده صنایع به فروش می رسانند.
به طور کلی می توان مراکز زیر را به عنوان مراکز مطمئن چاپ انواع لیبل ها نام برد:

  • نمایندگی هایی که سال هاست در زمینه تولید و فروش لیبل ها فعال اند.
  • سایت های اینترنتی معتبری که می توان از طریق آن ها از راه دور نسبت به سفارش لیبل های شفاف اقدام نمود.
  • مراکز تولید و فروش مستقیم انواع لیبل ها

قیمت چاپ لیبل شفاف

خدمات سایت های چاپ لیبل شفاف ارزان قیمت

سایت های اینترنتی از بهترین مراکز تهیه و سفارش لیبل ها هستند که خریداران می توانند از طریق آن ها نسبت به سفارش لیبل خود اقدام نمایند.

این سایت ها با فراهم آوردن محیطی کاربر پسند، گزینه های مختلفی مانند انواع طرح ها و اندازه ها را در اختیار مشتری قرار می دهند تا خریدار بتواند با بررسی های مورد نظر نسبت به سفارش محصول خود در تعداد گوناگون اقدام نماید.
اگر شما نیز یکی از این افراد هستید، می توانید با بررسی پنل های چاپ انواع مختلف لیبل مانند لیبل شفاف که در سایت در دسترس شما قرار داده شده است، نسبت به تهیه محصول اقدام کرده و آن ها را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش انواع لیبل شفاف می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

فروش لیبل شفاف

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

برچسب های شفاف شیشه خودرو

پخش عمده برچسب های شفاف شیشه خودرو

برچسب های شفاف شیشه خودرو یکی از انواع گوناگون برچسب ها هستند که در صنعت …