فراز رول
خانه / محصولات / لیبل پشت متال (back metal label) / فروشگاه آنلاین عمده لیبل پشت متال

فروشگاه آنلاین عمده لیبل پشت متال

فروشگاه های آنلاین لیبل امکان خرید عمده این محصول را به صورت غیر حضوری و با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می دهد. فروش لیبل پشت متال نیز براحتی از این طریق امکان پذیر می باشد.

گسترش روز افزون انواع لیبل و برچسب و موارد کاربردی آن تنوع زیادی را در انواع لیبل به وجود آورده است که در حال حاضر سهم بزرگی از بازار را از آن خود کرده است.
کاغذهای مورد استفاده در عابر بانک هایی که در سطح شهر وجود دارند تا بارکد هایی که روی محصولات خورده اند، نمونه ای از انواع لیبل است.

لیبل و انواع آن کدامند؟

لیبل ها با توجه به نوع کاربریشان به انواع مختلفی تقسیم می شوند:
لیبل حرارتی
لیبل کاغذی
لیبل اموال
لیبل بی رنگ و شفاف
لیبل متالایز
• لیبل تایوک
در این مطلب به بررسی لیبل پشت متال، ویژگی های آن و راه های تهیه این محصول می پردازیم.

خصوصیات لیبل پشت متال

لیبل متال یا بک متال نوعی از لیبل است که از دو بخش کاغذ و متال تشکیل شده است؛ به طوریکه ورق کاغذی بر روی ورق متال قرار می گیرد. این کاغذ متال برای راحت تر نشسته شدن جوهر بر روی لیبل استفاده می شود.
دلیل توجه به این نوع لیبل قدرت چسبندگی بسیار بالای آن است. این خاصیت چسبندگی به قدری زیاد است که این نوع لیبل را به لیبل پر چسب هم معروف کرده است.
علاوه بر قدرت چسبندگی بسیار بالا، این لیبل ها خاصیت ضد آب و ضد خش و همینطور خاصیت کششی بالایی دارند و در برابر عوامل محیطی و حلال های صنعتی بسیار مقاوم هستند. از لیبل متال می توان بر روی سطوح روغنی هم استفاده کرد.

موارد مصرف لیبل متالایز کدام است؟

لیبل های پشت چسب دار متالایز کاربرد های فراوانی در صنعت و موارد بهداشتی-دارویی دارد. این نوع برچسب ها بخاطر جنس براق، ضد آب بودن و چسبندگی بالایی که دارند کاربرد های متمایزی نسبت به مابقی لیبل های پشت چسبدار دارند.
شاید برایتان جالب باشد که بیشترین نمونه مصرفی این نوع لیبل در برچسب های هولوگرام است. از برچسب های هولوگرام جهت افزایش اعتبار و گارانتی یک محصول استفاده می شود.
علاوه بر آن از این نوع لیبل در بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی و کالاهای لوکس و گران قیمت استفاده می شود.

 فروش لیبل متالایز

لیبل‌های متالایز علاوه بر ارائه اطلاعات از لحاظ بصری بسیار زیبا هستند. همین فاکتور زیبایی این نوع لیبل‌ها را برای امور تبلیغاتی مناسب نموده است. لیبل متالایز در انواع زیر طراحی و به فروش می‌رسد.

  • لیبل متالایز کاغذی
  • لیبل متالایز فیلم
    این لیبل ها در دو طرح براق و طلایی طراحی و تولید می‌شوند. لیبل متالایز به صورت رول و شیت به فروش می‌رسد.
    جنس این نوع لیبل شبیه به آلومنیوم است و به همین دلیل نسبت‌ به عواملی چون رطوبت، افزایش و کاهش دما و … مقاومت دارد.
    این لیبل در برابر پارگی و سایش مقاومت ندارد. از این لیبل‌ها در صنایع تزیینی و لوکس، بطری‌های نوشیدنی و … استفاده می‌شود.

فروشگاه آنلاین عمده لیبل پشت متال

اگر به دنبال خرید عمده لیبل پشت متال به صورت غیر حضوری و البته کیفیت بالا هستید، فروشگاه های آنلاین خرید بهترین و مطمئن ترین گزینه پیشنهادی ما به شما است.
این فروشگاه ها این امکان را به شما می دهند که بدون صرفه وقت و فقط با یک تماس تلفنی لیبل مورد نظر خود را سفارش داده و در محل تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیبل پشت متال

فروش لیبل پشت متال به صورت عمده

لیبل پشت متال ( back metal label ) یکی از لیبل های با ویژگی ها …