فراز رول
خانه / محصولات / رول حرارتی / خرید رسید خودپرداز به صورت عمده

خرید رسید خودپرداز به صورت عمده

برای خرید رسید خودپرداز به صورت عمده، باید به شرکت های پخش و توزیع این محصول در سراسر کشور مراجعه نمایید یا با انها تماس برقرار سازید. برای اگاهی بیشتر این مطلب را دنبال کنید.

خرید رسید خودپرداز

رسید خودپرداز چیست

رسید خودپرداز در واقع همان رول کاغذ حرارتی است که در داخل دستگاه های خود پرداز بانک قرار می گیرد و توسط چاپگر حرارتی متن مورد نظر روی ان نمایان می شود. تکنولوژی چاپ روی این کاغذها با روش های معمولی متفاوت است.
این کاغذ ها با ماده ای مخصوص پوشیده شده اند که حساس به حرارت و گرما است. در دستگاه چاپگر حرارتی با تولید گرما، متن روی کاغذ چاپ می شود. این کار بدون استفاده از جوهر صورت می گیرد.
از این رسیدها در موارد مختلفی مانند صندوق فروشگاه ها، فیش پرینترها و … استفاده می شود. عمده ترین کاربرد ان سیستم های بانکی هستند که رسید پرداخت و یا دریافت پول توسط انها به مشتریان داده می شود.

خرید رسید خودپرداز

موارد استفاده رسید خودپرداز

ما وقتی از دستگاه های خود پرداز بانک استفاده می کنیم، معمولا برای کارهای مختلفی به رسید چاپی نیاز خواهیم داشت. از جمله:

  • تغییر رمز
  • دریافت گزارش ده عملکرد اخر حساب
  • استعلام میزان مانده حساب
  • انتقال و جابجایی وجه
  • دریافت وجه نقد از دستگاه
  • خرید شارژ

در تمام این موارد، رسید مورد نیاز ما روی کاغذهای رول حرارتی چاپ می شود و توسط دستگاه خود پرداز به ما ارائه می گردد.

خرید رسید خودپرداز

مزیت کاغذ رسید خودپرداز ایرانی

سیستم های بانکی روزانه به حجم بسیار زیادی از این کاغذها برای تامین نیاز مشتریان خود احتیاج دارند. این حجم بالای مصرف اگر توسط تولید کنندگان داخلی تامین نگردد و یا مصرف کنندگان به خرید و استفاده محصولات خارجی روی بیاورند، ضرر بسیاری به اقتصاد کشور وارد می شود.
و در مقابل اگر مصرف کنندگان در سیستم ها و مراکز مختلف به خرید محصولات داخلی روی بیاورند، می توانند تا حد زیادی در توسعه و رشد اقتصادی کشور سهیم باشند.
بخصوص با توجه به اینکه تولیدات داخلی عموما با قیمت به مراتب ارزان تر از نمونه های خارجی در بازار عرضه می شوند، این خرید هم می تواند به نفع مصرف کننده باشد و هم به نفع تولید کننده.

خرید رسید خودپرداز

به منظور خرید کاغذ رسید خودپرداز ، باید به سراغ شرکت های عرضه مستقیم و بی واسطه این محصول بروید تا بتوانید ان را به صورت عمده و با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. این شرکت ها عموما محصولات را بدون واسطه عرضه می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید رول حرارتی 8 سانتی

لیست قیمت خرید رول حرارتی ۸ سانتی

برای اگاهی از لیست آخرین قیمت خرید رول حرارتی ۸ سانتی ، کافیست یک جستجوی …