فراز رول
خانه / محصولات / لیبل متالایز / چاپ لیبل متالایز با پایین ترین قیمت

چاپ لیبل متالایز با پایین ترین قیمت

چاپ لیبل متالایز با پایین ترین قیمت اما بالاترین کیفیت، یکی از ده ها مدل لیبل های چاپی در سایت های آنلاین چاپ لیبل است. سفارش آنلاین این محصول این امکان را به شما می دهد که قبل از اتمام کار نمونه کامل و نهایی را مشاهده و سپس تصمیم بگیرید.

چاپ لیبل متالایز به دو روش صنعتی و نیمه صنعتی صورت می گیرد. در روش صنعتی چاپ به صورت تمام رنگ انجام می پذیرد. در روش نیمه صنعتی چاپ به صورت تک رنگ می باشد.

آشنایی با لیبل های متالایز

لیبل متالایز نوعی لیبل نقره ای رنگ و از نوع پشت چسبدار است که جنسی شبیه فلز دارد و کاملا شبیه فویل های آلومینیومی‌ است.
این لیبل‌ها در برابر موارد زیر مقاومند.

  • سایش
  • گرما 
  • رطوبت
  • کشیدگی و پارگی
  • و مواد شیمیایی
    این لیبل ها با چسبندگی بالا و مقاومتی که دارند برای انواع سطوح شیشه ای، فلزی، پلاستیکی و قطعات صنعتی، صنایع آرایشی و بهداشتی، برچسب نوشابه و دلسترها، تزئین کارهای فانتزی، جلد کتاب و لوازم خانگی بسیار مناسب هستند اما بطور کلی به دلیل مقاومت بالایشان بیشترین کاربردشان برای دستگاه هایی الکتریکی و الکترونیکی مانند شارژر، موتور کولر و آدابتورها می باشد.

روش چاپ لیبل متالایز

لیبل های چسبدار متالایز از سه قسمت رویه، زیره و چسب تشکیل شده اند و می توان گفت مقاوم ترین نوع برچسب می باشد.
برای چاپ لیبل های متالایز از ریبون رزین استفاده میشود و هیچگونه سفیدی ندارد که همین ویژگی ها باعث میشود طرح یا عدد چاپ شده به هیچ وجه پاک نشود.

کاغذ متالایز نوع خاصی از کاغذ است که با لایه ای نازک از جنس فلز آلومینیوم و رنگ جوهر پوشانده میشود و ظاهر براقی مانند فویل دارد.

از مهم ترین ویژگی های چاپ این لیبل ها عبارتند از

  • سرعت در اجرا
  • کیفیت بالا
  • حالت ظاهری آینه ای
  • و تضمین ماندگاری
    این لیبل ها هم در دمای خیلی پایین و هم در دمای خیلی بالا تمام حالات خود مانند چسبندگی را حفظ می کنند.

لیبل متالایز با قیمت مناسب

کیفیت و زیبایی ظاهری لیبل به عنوان شناسامه برند و اولین معرف کسب و کار شما بسیار حائز اهمیت است بنابراین انتخاب مکانی مناسب و معتبر برای طراحی و چاپ لیبل بسیار با اهمیت است.
لیبل های متالایز تنوع بالایی دارند که با توجه به نوع مصرف و کاربردشان متفاوت می باشد.
قیمت این لیبل ها با توجه به پارامترهای مختلفی مانند سایز، تیراژ، قالب و نوع برش متغیر است.
سایت های آنلاین یکی از مراکز چاپ و طراحی انواع لیبل ها هستند. لیبل متالایز یکی از پرفروش ترین انواع لیبل موجود در این سایت هاست. به دلیل حساسیت بالای این محصول کلیه مراحل طراحی، تولید مواد اولیه، تست چسب، رنگ بندی و قالب کاملا استاندارد توسط فروشندگان این لیبل صورت می گیرد.

فروش برچسب متالایز چگونه صورت می گیرد؟

برچسب متالایز را در دو رنگ نقره‌ای و طلایی به فروش می‌رسانند.

این لیبل‌ها به دلیل زیبایی که به بسته بندی محصول می دهد و همچنین به دلیل استفاده از انواع آلیاژ فلزات از قیمت بیشتری برخوردار هستند. از این رو از این برچسب بیشتر در بسته بندی کالاهای لوکس استفاده می‌شود.
برچسب‌ متالایز دارای چسبندگی خوبی هستند و در برابر عواملی چون گرما، سرما، رطوبت و غیره واکنش مناسبی داشته و خراب نمی‌شوند.
اگر برای شما این سوال پیش آمده است که فروش برچسب متالایز چگونه صورت می گیرد؟ باید در جواب این سوال گفت که این برچسب‌ها به صورت رول و شیت در بازار یافت می‌شوند.
امروزه با گسترش خدمات اینترنتی شرکت‌های توزیع انواع برچسب، شما می‌توانید برچسب متالایز مورد نظر خود را در ابعاد، اشکال و متراژهای مختلف سفارش داده و در محل تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com