فراز رول
خانه / لیبل فرش / قیمت فروش برچسب فرش در کرج

قیمت فروش برچسب فرش در کرج

قیمت فروش برچسب فرش با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می گردد. آیا می دانید که برچسب های تولیدی خود را می توانید به صورت مستقیم به بازار توزیع و پخش کنید؟ آیا می دانید که برچسب فرش در کرج فروش خوبی دارد؟


برچسب فرش یکی از انواع برچسب های تولید شده است. این برچسب نیز همانند سایر برچسب ها اطلاعات و مشخصات فرش را بیان می کند.
برچسب های فرش که به شناسنامه فرش معروف هستند در مدل های مختلف تولید و به فروش می رسند.

مزیت خرید فرش ماشینی چیست؟

با خرید فرش ماشینی، هزینه کمتری را نسبت به فرش های دستباف پرداخت می کنید. با این وجود می توانید هر موقع از آن خسته شدید تعویض کنید.
علاوه بر آن طرح های فرش های ماشینی بسیار متنوع است و برای هر دکوراسیونی کاربرد دارد. فرش های ماشینی را در سایز ها و ابعاد مختلف می توان تهیه کرد.

قیمت فروش برچسب فرش در کرج چگونه است؟

فرش یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین کالاهای ایرانی است. در بسیاری از شهر های ایران نیز فرش در خانواده های ایرانی بافته می شود.
بنابراین می توان گفت تقاضا برای این محصول در کشورمان بسیار بالاست.
با وجود تقاضای بیشتر فرش، برچسب فرش نیز فروش خوبی خواهد داشت. با این وجود در بسیاری از شهرها که فرش تولید می شود برچسب فرش نیز تولید خواهد شد.
یکی از این شهرها در ایران شهر کرج است که اقدام به تولید فرش و برچسب فرش کرده است.
برچسب های فرش در کرج به دلیل نزدیکی به پایتخت فروش بسیار خوبی دارند. این برچسب ها با قیمتی بسیار ارزان نسبت به سایر برچسب ها به فروش می رسند.
اگر شما نیز قصد خرید و فروش برچسب فرش در کرج را دارید با مشاورین ما تماس گرفته تا شما را در این امر به صورت رایگان راهنمایی کنند.

چاپ لیبل پشت فرش چگونه صورت می گیرد؟

لیبل پشت فرش حاوی اطلاعاتی است که دانستن آنها برای خریدار بسیار مهم هستند. این اطلاعات حتی بعد از خرید نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.
این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • نام شرکت بافنده 
  • گارانتی
  • اطلاعات و مشخصات فرش
  • موادی که در بافت فرش استفاده شده است
    لیبل پشت فرش اتویی از جنس ساتن مات انتخاب می شود و در پشت ساتن چسب بسیار قوی تزریق می شود. از این رو بعد از اتمام بافت فرش لیبل با حرارت به پشت فرش چسبانده می شود. از مزایای لیبل پشت فرش اتویی این است که در زمان شستشو از فرش جدا نخواهد شد.
    البته به تازگی از لیبل کاغذی برای فرش نیز استفاده می شود که با چسب به پشت فرش چسبانده می شود اما این لیبل از کیفیت پایینی برخوردار است و بعد از شستشو از فرش جدا می شود اما قیمت تمام شده آن پایین است.

پخش مستقیم برچسب فرش در بازار فرش

امروزه به دلیل تولید بالای فرش، برچسب فرش نیز به صورت انبوه با قیمت ها و سایزهای مختلف تولید می گردد. تولیدکنندگان برچسب های فرش به صورت های مختلفی اجناس خود را به بازار توزیع و پخش خواهند کرد.
یکی از این شیوه های پخش، پخش به صورت مستقیم است که تولیدکنندگان محصولات خود را بدون هیچگونه واسطه ای به بازار پخش می کنند. این امر که موجب می شود قیمت برچسب ها نیز مناسب تر باشد برای خریداران مقرون به صرفه است. اگر شما نیز قصد توزیع و پخش برچسب های خود را دارید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com