فراز رول
خانه / محصولات / رول حرارتی / لیست قیمت خرید رول حرارتی ۸ سانتی

لیست قیمت خرید رول حرارتی ۸ سانتی

برای اگاهی از لیست آخرین قیمت خرید رول حرارتی ۸ سانتی ، کافیست یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهید. به این ترتیب به جدیدترین اخبار و اطلاعات در این زمینه دست پیدا خواهید کرد.

خرید رول حرارتی 8 سانتی

رول حرارتی چیست

در یک فروشگاه یا سوپر مارکت، بعد از اتمام خرید وقتی به بخش صندوق فروشگاه رفته و کارت عابر بانک خود را بر روی دستگاه خودپرداز می کشید، یک برگه کاغذ به عنوان فیش یا رسید به شما داده می شود.
یا اینکه برگی به عنوان فاکتور خرید دریافت می کنید، این برگه کوچک و نازک در واقع همان رول حرارتی است. این رول ها به رنگ سفید بوده و متن های چاپ شده بر روی انها معمولا ابی رنگ هستند.

خرید رول حرارتی 8 سانتی

موارد استفاده از رول حرارتی

رول های حرارتی در جاهایی نظیر موارد زیر به کار می رود:

  • فروشگاه‌ ها
  • سوپر مارکت‌ها
  • هایپرمارکت‌ ها
  • رستوران‌ ها
  • آزمایشگاه‌ ها
  • آژانس‌ های هواپیمایی

و به طور کلی هر جایی که خدماتی به مشتریان ارائه گردد و در ازای ان پولی با دستگاه خود پرداز پرداخت شود.

خرید رول حرارتی 8 سانتی

قیمت رول حرارتی ۸ سانتی

قیمت خرید رول حرارتی ۸ سانتی، بر اساس مدل رول، کیفیت و مرغوبیت کاغذ، متراژ کاغذ، تعداد و حجم خرید، روش سفارش، شرکت سازنده محصول و نرخ بازار متفاوت می باشد. همچنین کشور سازنده ان نیز تاثیر بسیار زیادی بر قیمت تمام شده محصول دارد.
رول حرارتی ۸ سانتی ساخت ایران به مراتب ارزان تر از نمونه های خارجی و وارداتی است. برای اگاهی از قیمت این محصول، می توانید به مراکز پخش عمده ان در سراسر کشور مراجعه کنید، یا با جستجو در اینترنت قیمت به روز ان را استعلام نمایید.

روش خرید رول حرارتی ۸ سانتی

برای خرید رول حرارتی ۸ سانتی می توانید به مراکز و نمایندگی های پخش و توزیع عمده ان در سطح کشور مراجعه کنید، یا با تلفن های این مراکز جهت سفارش محصول تماس بگیرید و ان را به صورت کلی و یا تکی خریداری نمایید.
همچنین با جستجو در اینترنت می توانید به فروشگاه های انلاین عرضه این محصول نیز دست پیدا کرده، اقدام به سفارش و خرید ان نمایید. این روش اسان ترین و سریع ترین راه خرید بوده و هیچ نیازی به خروج از منزل برای یافتن کالا ندارد.
با سفارش و خرید اینترنتی ، بدون هیچ زحمتی می توانید کالا را درب منزلتان تحویل بگیرید. مزیت دیگر این روش خرید، در دسترس بودن این پایگاه ها در تمام ساعات شبانه روز و همه ایام سال است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید رسید خودپرداز

خرید رسید خودپرداز به صورت عمده

برای خرید رسید خودپرداز به صورت عمده، باید به شرکت های پخش و توزیع این …