فراز رول
خانه / لیبل آزمایشگاه / خرید و فروش انواع برچسب های آزمایشگاه

خرید و فروش انواع برچسب های آزمایشگاه

انواع برچسب های آزمایشگاه به شکل های مختلف و با بهره گیری از امکانات روز همواره در حال خرید و فروش است، حال سوال این جاست که پر مزیت ترین روش خرید و فروش این محصول کدام است؟

انواع برچسب های آزمایشگاه

مشخصه های انواع لیبل های حرارتی

در بین انواع گوناگون لیبل ها، لیبل های حرارتی جزء مورد هایی هستند که از میزان تقاضای بالایی برخوردار هستند.لیبل حرارتی و یا به عبارتی دیگر ترمال دارای جنسی از نوعی کاغذ است که سطحش شامل پوششی حساس به حرارت می باشد.
شایان ذکر است که لیبل های حرارتی برای چاپ بر خلاف دیگر انواع لیبل ها به دستگاه ریبون هیچ نیازی ندارند.در واقع با پرینتر های حرارتی و به وسیله ی حرارت و دمای بالا چاپ می شوند.
البته لازم به گفتن است که کیفیت متن های چاپ شده روی لیبل های ترمال در مقایسه با لیبل های دیگر کمتر است.
بیشترین استفاده ای که از لیبل های حرارتی می شود، در انواع آزمایشگاه ها است.از آن جهت که لیبل های حرارتی اکثراً برای استفاده در زمینه های آزمایشگاهی تقاضا می شود، به لیبل های آزمایشگاهی نیز بسیار معروف شده اند.

انواع برچسب های آزمایشگاه

انواع لیبل های حرارتی

لیبل های آزمایشگاهی در دو نوع کاربردی که هر کدام مناسب برای استفاده در زمینه های مختلفی هستند، تولید و عرضه می شوند.در ادامه ی متن به انواع لیبل حرارتی و زمینه های کاربردی هر کدام اشاره می کنیم:
● لیبل حرارتی عادی، این نوع لیبل حرارتی کاربرد فراوانی در زمینه هایی چون صنعت پوشاک، صنایع غذایی، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و غیره دارد.● لیبل حرارتی ضد آب، لیبل حرارتی ضد آب عمدتاً در زمینه هایی مورد استفاده قرار می گیرند که همواره ممکن است در تماس با رطوبت باشند.برای مثال در زمینه ی محصولات پروتئینی از لیبل حرارتی ضد آب استفاده ی بهینه می شود.

لیبل حرارتی مناسب برای آزمایشگاه

لیبل های مناسب برای استفاده در آزمایشگاه ها نیز بنا به دلایلی در انواع مختلف بر چسبی وجود دارند.لیبل هایی که برای لوله های آزمایشگاهی پلاستیکی استفاده می شوند، لیبل های برچسبی هستند که از روی سطح جدا نمی شوند، چرا که این نوع لوله ها پلاستیکی یک بار مصرف هستند.اما برای لوله های آزمایشگاهی شیشه ای از نوعی لیبل های کم چسب استفاده می شود که با عنوان لیبل های ریمو هم شناخته می شوند.

انواع برچسب های آزمایشگاه

قیمت انواع برچسب های آزمایشگاه

انواع برچسب های آزمایشگاه دارای قیمت هایی گوناگون هستند.برای دسترسی راحت به لیست قیمت ها می توان به سایت های مخصوص فروش انواع لیبل ها و برچسب ها مراجعه کرد.

انواع روش های مورد استفاده برای خرید و فروش برچسب های آزمایشگاه

برچسب های آزمایشگاه به وسیله ی روش های مختلفی خرید و فروش می شوند.انواع لیبل ها را می توان از طریق مراکز و نمایندگی های فروش، از طریق تولید کننده، از طریق وبسایت ها فروش اینترنتی و غیره تهیه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com