فراز رول
خانه / محصولات / لیبل کاغذی / لیبل پشت چسبدار کاغذی ارزان قیمت

لیبل پشت چسبدار کاغذی ارزان قیمت

لیبل پشت چسبدار کاغذی اولین مدل ساخته شده از لیبل هاست از جنس کاغذ ساخته شده و از سایر مدلها ارزان تر است. برای اینکه چاپ لیبل ارزان تمام شود بهترین نوع است.

لیبل پشت چسبدار کاغذی

لیبل های پشت چسب دار

لیبل های پشت چسبدار که نام تجاریشان (PSA Label) است. این محصول انواع مختلفی دارد که شامل: لیبل های پلیمری، شیشه ای، کاغذی و برچسب های اموال و امنیتی که به دو صورت رول و ورقه ای هستند.

لیبل پشت چسبدار کاغذی

انواع لیبل های پشت چسب دار

  • لیبل های شفاف( ترانسپارنت): متریال های بکار برده شده در این نوع لیبل از فیلم های پلیمری پلی اتیلن یا سایر فیلم های پلی مری است و کاربرد این لیبل در صنایع و بیشتر چسباندن روی شیشه است.
  • برچسب متال: متریال بکار رفته در این نوع لیبل نوعی آلیاژ فلز است و مقاومت بالا در مقابل فشار و کشیده شدن و خش دارد و در دماهای زیر صفر و دماهای بالا ۲۰۰ درجه خاصیت چسبندگی خود را از دست نمی دهند. کاربرد این نوع لیبل ها اکثرا در خودرو و الکتروموتور و لوازم خانگی است.
  • لیبل کاغذی: این لیبل های پشت چسبدار کاغذی صورت های متنوعی دارند و به رنگ سفید و زرد هستند. این لیبل ها قابلیت رنگ شدن دارند و بنا به سفارش مشتری می توان رنگ آن را تغییر داد. خاصیت چسبندگی این مدل لیبل میتواند معمولی یا پر چسب باشد. از این محصول به طور عمده برای شناسایی کالاها در صنایع پوشاک و نساجی استفاده می شود. این محصول به عنوان یک بارکد منحصر به فرد بسیار پر طرفدار است.
  • برچسب تایوک: متریال ساخت این لیبل ها الیاف پارچه فشرده شده است و کاربرد این محصول در صنایع خودرو سازی می باشد.
    • لیبل های کتابچه ای: بدلیل فضای کم سایر لیبل ها این محصول با اضافه کردن صفحات برای طراحی و نوشتن متن در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. این لیبل ها همان لیبل پشت چسبدار است ولی لایه های بیشتری از این لیبل ها روی هم چسبیده شده اند و تشکیل یک کتابچه را داده است.
  • برچسب های طرح دار: این لیبل های پشت چسبدار در زمان جدا کردن از روی محصول طرح سفارش داده شده مشتری روی جنس نمایان می شود.
  • برچسب های حرارتی: کاربرد این برچسب در فروشگاه ها و رستوارن ها و فرودگاه ها و در ترازوها برای قیمت گذاری محصولات می باشد.
  • لیبل های امنیتی: فرایند تولید این محصول متریال و تنوع زیادی دارد. در بازار به لیبل های گچی نیز معروف هستند. این محصول در هنگام جدا شدن کاملا تخریب شده و نوشته مورد نظر روی محصول باقی می ماند. بیشترین کاربرد این محصول در صنایعی مثل سیگار و لیبل های گارانتی و … می باشد.

لیبل پشت چسبدار کاغذی

لیبل پشت چسبدار کاغذی ارزان قیمت

لیبل پشت چسبدار کاغذی به راحتی کنده شده و به خوبی بر روی بسته بندی محصول قرار داده می شود. لیبل پشت چسبدار متالایز، پی وی سی و کاغذی در بین انواع این لیبل ها ارزان تر می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید لیبل برچسب کاغذی

قیمت لیبل برچسب کاغذی منحصر به فرد

قیمت لیبل برچسب کاغذی در بازار تعیین شده است و اما برای دریافت قیمت این …