فراز رول
خانه / لیبل میوه / خرید اینترنتی انواع برچسب میوه

خرید اینترنتی انواع برچسب میوه

خرید اینترنتی انواع برچسب میوه یکی از راه های جدید و پر طرفدار خرید و فروش این محصولات است که مشتریان را از مراجعه غیر ضروری جهت سفارش و پرداخت هزینه محصولات بی نیاز میکند.
همه ما ایرانیان برچسب های میوه را بر روی بعضی از میوه ها دیده ایم.
این برچسب ها اغلب بر روی میوه های وارداتی یا میوه های بسته بندی و لوکس چسبانده میشوند.
شاید شما به عنوان یک مصرف کننده تا به امروز به کاربرد انواع برچسب میوه فکر نکرده باشید یا اینکه تصور کنید این محصولات بیشتر جنبه تزئینی دارند.
اما خیر!!
انواع برچسب میوه علاوه بر کاربردی که در تبلیغات و معرفی ارائه کننده میوه ها دارد، اطلاعات سودمندی نیز درباره خود میوه در اختیار خریداران قرار میدهد.
باید بدانیم که انواع برچسب میوه دو دستی کلی است.

  • برچسب های کد دار
  • برچسب های فاقد کد

برچسب میوه هایی که بر آن ها شماره ای نوشته نشده و دارای بارکد نیستند فقط و فقط مختص تبلیغات آشنایی شما با برند فروشنده یا وارد کننده محصولات است.
اما در مقابل برچسب های کد دار هستند که در اکثر مواقع دارای کد های ۴ رقمی یا پنج رقمی هستند.
این کد ها با توجه به ارقامی که در آن ها نوشته شده اند و همچنین عدد شروع کننده کد بیانگر اطلاعاتی درباره نحوه و فرایند کاشت، کشت و برداشت محصول است.

انواع برچسب میوه

خرید و فروش انواع برچسب میوه

انواع برچسب میوه که به آن ها لیبل انگشتی نیز گفته میشود در سراسر دنیا و همچنین در شهر های مختلف ایران از طریق چاپ خانه ها و فروشندگان انواع برچسب قابل خرید هستند.
چاپ خانه ها و سایر فروشندگان این محصولات اغلب انواع برچسب میوه که مصرف عمومی دارند را به صورت آماده به مشتریان عرضا میکنند.
البته که امکان سفارش دهی محصولات نیز وجود دارد، فقط باید بدانیم که در صورت طراحی برچسب میوه سفارشی و مختص برند خود ممکن است هزینه آن به مراتب بالا تر از هزینه خرید محصولات آماده باشد.

انواع برچسب میوه

خرید غیر حضوری انواع برچسب میوه

امروزه خرید غیر حضوری محصولات از سایت ها و اپلیکیشن های فروش در میان مردم جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.
خرید و فروش انواع برچسب میوه نیز از این قاعده مستثنی نیست.
به این ترتیب چاپ خانه ها و عرضه کنندگان انواع برچسب میوه از طریق سایت های خود امکان سفارش دهی و خرید اینترنتی محصولات را برای مشتریان خود به وجود آورده اند.
از طریق این سایت ها مشتریان میتوانند محصول دلخواه خود را انتخاب کرده یا سفارش دهند و سپس در محل مورد نظرسان دریافت کنند.
باید بدانیم که اغلب قیمت فروش از طریق سایت ها هیچ تعاوتی با قیمت خرید حضوری محصولات ندارد و تنها هزینه حمل و نقل و تحویل محصولات به هزینه کلی اضافه میشود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

برچسب میوه های وارداتی

پخش کننده برچسب میوه های وارداتی

برچسب میوه های وارداتی که حاوی اعداد و کد های مهمی هستند نشان می دهند …