فراز رول
خانه / محصولات / لیبل پی وی سی ( PVC ) / لیبل طلا و جواهر (Jewelry Label) / برچسب قیمت جواهر با قیمت پایین

برچسب قیمت جواهر با قیمت پایین

برچسب قیمت جواهر را می توان با قیمت پایین تری از بازار خریداری نمود به شرط آن که بتوانید با نمایندگی های اصلی آن تماس تلفنی برقرار کنید تا کالایی مرغوب را با ضمانت اصلی تهیه کنید.
متاسفانه در باور برخی از مردم این گونه جا افتاده که هر کالایی که از قیمت ارزان تری برخوردار است به همان نسبت نیز از کیفیت پایین تری بهره می گیرد.این باور زمانی می تواند درست و صحیح باشد که کالا یا محصول مورد نظر را از جایی به غیر از مراکز اصلی یا نمایندگی ها خریداری کرده باشید.
زیرا همانطور که مستحضر هستید هر کالایی که از نمایندگی خریداری شود هم کیفیت بالاتری را داشته و هم قیمت ارزان تری را شامل می گردد.این موضوع در مورد ساده ترین لوازم نیز صدق می کند مانند برچسب و لیبل ها.

برچسب قیمت جواهر

برچسب قیمت جواهر با بهترین کیفیت

برچسب قیمت جواهر یکی از نمونه هایی است که به سبب نوع کاربرد متفاوتی که شامل می گردد، از حساسیت بالایی در تولید برخوردار است.
این نوع از برچسب ها لزوما باید از بهترین کیفیت برخوردار باشند تا علاوه بر سهولت در استفاده، به جنس فلزات نیز آسیبی را وارد نکنند.
برخی از پارامترهای تأثیرگذار در تعیین کیفیت برچسب قیمت مخصوص طلا و جواهر عبارت است از:

  • لیبل در قسمت انتهایی نباید چسبی را داشته باشد.
  • ترجیحا بی رنگ یا رنگ شفافی را داشته باشد.
  • اعداد و ارقام درج شده بر روی لیبل به راحتی قابل تشخیص باشد.
  • در برابر پارگی یا کشیدن مقاومت داشته باشند.
  • از ورق چاپ رزین و سوپر رزین برای قسمت بارکد استفاده گردد.

برچسب قیمت جواهر

پایین ترین قیمت انواع برچسب قیمت برای جواهرات

در ابتدای مطلب به این مسئله اشاره شد که انواع مدل از برچسب های مخصوص قیمت گذاری طلا و جواهرات را می توان با پایین ترین قیمت خریداری نمود.
اما چگونه؟
برای این کار راهکارهای مختلفی وجود دارد اما بهترین راه پیشنهادی، مراجعه به سایت هایی می باشد که بستر مناسبی را در اینترنت برای خریداران و فروشندگان این عرصه به وجود آورده است.
در این سایت های عرضه کننده برچسب و لیبل جواهرات علاوه بر بهره مندی از قیمت ارزان تر، می توان از تنوع کیفی محصول و نام برندهای تولیدکننده نیز اطلاعاتی را به دست آورد.

برچسب قیمت جواهر

برچسب قیمت مخصوص جواهرات باید از چه نوعی باشد؟

برچسب قیمت مخصوص جواهرات را می توان هم از نمونه های دمبلی انتخاب کرد هم دم موشی؛ که هر دو نیز از کیفیت نسبتا یکسانی برخوردار هستند.اما مدل دم موشی نسبت به نمونه دمبلی، جدیدتر بوده و زیبایی بهتری را به نمایش می گذارد.
این نوع از برچسب های مخصوص قیمت گذاری جواهرات باید ساده و سبک باشند.و از طرف دیگر با حرکت دست و هنگام الصاق آن به طلا و جواهرات، پاره نشده یا مخدوش نگردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیبل مخصوص طلا

مراکز خرید و فروش لیبل مخصوص طلا

برای آشنایی با مراکز خرید و فروش لیبل مخصوص طلا و خرید لیبل‌های خام و …